tiistai 4. syyskuuta 2012

Vilpitön luomivärisuositus

Iltaista!

Raision Myllyssä on Inglotin liike...



 ... ja minä olen puolessa vuodessa hurahtanut Inglot-faniksi. Yrityksellä on kerrassaan loistava idea - päällekkäin pinottavia magneettisia koteloita. Kyseinen tekniikka toimii sekä läpinäkyvien päälliskansien osilta, joita avataan toisesta laidasta liu'uttamalla että pinoamalla luomivärikotelot päällekkäin.


Mutta ihan sama koteloilla - tärkeintä on, että näissä napeissa on kunnolla sitä pigmenttiä! Hinta tuollaiselle kolmen napin kotelolle ja sen luomiväreille on siinä kolmenkympin hujakoilla. Ja kun väri, loppuu, ostaa pelkkiä täyttönappeja.





Onko joku toinenkin  hurahtanut Inglotin tuotteisiin? Mitä muuta heidän tuotettaan suosittelisit? Minä en ole toistaiseksi testannut vielä muita kuin näitä luomivärejä...

Sorry, kun ihan kauheat värit näissä kuvissa. Täytyy harjoitella kuvan käsittelyä taas vähän lisää...

7 kommenttia:

Wee Piglet kirjoitti...

Minä en luomivärejä itse käytä kuin todella, todella harvoin joten joudun vain ihailemaan kaikkia kauniita sävyjä mitä eri valmistajilla on.

Inglotissa olen tainnut käydä kerran, kun olin Turun seudulla käymässä. Etsimme toisen siskoni kanssa sille toiselle aurinkopuuteria/jotain kimalletta naamaan tuovaa lahjaksi, ja niissä näytti ainakin olevan ihan hyviä vaihtoehtoja harkittavaksi.

Petriina kirjoitti...

Hurahdin näihin parisen vuotta sitten. Ihan liian monta settiä löytyy, varsinkin kun ottaa huomioon sen, että en töihin meikkaa juurikaan. Mutta ihaniahan nuo ovat, niin mieletön valikoima värejä ja laadussa ei tosiaankaan ole valittamista.

suvi / zubiscorner.blogspot.fi kirjoitti...

Olen myöskin tykästynyt Inglotiin! Minulla on yksi paletti ja siitä vaalein suosikkisävy on jo kulunut kertaalleen loppuun, mutta muutamalla eurolla sain palettiin uuden samanlaisen napin. Tosi kätevää! Ja jos joku sävy jää paletista käyttämättä, niin sen voi korvata toisella toimivammalla. :)

Kutri kirjoitti...

Ei voi olla totta! Ajattelin just tänään kirjoittaa postauksen Inglotin luomiväreistä :-D Ostin kesällä viiden napin magneettipaletin, jota käytin ekaa kertaa vasta eilen ja mä olen ihan myyty! Selasin niiden nettikaupan valikoimaa jo hullunkiilto silmissä. Mikä pysyvyys, mikä pigmentti!

Anonyymi kirjoitti...

Hyviä ovet. Tytär on käyttänyt jo pitkään Inglotin värivoidetta ja hän on tyytyväinen. Aion itsekins euraavaksi ostaa sellaisen t. O

Liinu kirjoitti...

Minulle on myös kertynyt jo pino inglotin luomivärejä. Tosi hyviä ovat kaikin puolin :) Itse olen tykännyt myös inglotin eyelineristä.

Turun Tilda kirjoitti...

Wee Piglet: VAlikoima ainakin vaikuttaa hyvältä...

Petriina: Vähän kuin karkkikaupassa olisi ;)

Zubi: Juu, yksittäiset napit eivät ole hinnalla pilattuja! Itsekin jo kaipailen vieläkin vaalemapia sävyjä ruskeansävyiseen arkisilmämeikkiini.

Kutri: Mitä sielujen sympatiaa ;) Nää on aikas hyviä :)

O: Täytyypä konsultoida sitten sua!

Liinu: Kiitti vinkistä :)